Vilken kväll! Jag älskar sommarlovet med min familj!

Dagen började i spöregn. Det känns som en repris på gårdagens väderlek. Och dagen före det också. Men idag kring lunch vände det och blev en makalöst vacker sommarkväll!
 
 
Jag, Ebba och Malin fick oss en ljuvlig kvällsrunda på Mågas 5,7 km slinga. Ett lugnt gemak där tjejerna fick bestämma både sträcka och tempo. 
 
 
 
Ebba och Malin hittade feelingen och valde att fortsätta på 5,7:an när vi kom till vägvalet vid 3,5 km. 
 
 
De har ju fixat ett jättefint och bra (!) utegym i Måga. Jag har tidigare dissat dessa utegym, men det här fyller faktiskt sin funktion relativt bra. Bättre än många andra utegym jag provat innan i varje fall!
 
 
 
 
Som sagt, det här kan jag rekommendera. Tussa runt, eller spring för den delen om man föredrar det. Sedan testa några av de smarriga övningar som gymmet bjuder på  som en liten efterrätt.
 
Vi hade lite småbråttom hem eftersom vi innan vår löprunda var på ICA och hämtade ut vårt efterlängade och nätbeställda sällskapspel.
 
 
Speak Out!
 
 
Alltså! Jag gissar att grannskapet har hört oss även om vi har haft fönstren stängda...
 
 
Vi har bokstavligen gapflabbat högt och ljudligt.
 
 
Så makalöst roligt sällskapspel.
Vi funderar på att packa med det till Grekland i sommar.
 
 
Risken är något överhängande att vi blir vräkta ifrån hotellet om vi sitter på balkongen och spelar detta spel.
Galet kul som vi varmt kan rekommendera!
Alla kan vara med!
 
Näe, nu har vi kramp i magen efter alla skrattanfall, så nu avslutar vi kvällen i soffan.
 
God afton på er!
#1 - - fasligtsja.blogg.se:

Spelet verkar onekligen roligt, men herregud vad ni ser festliga ut =)

Svar: Sååå roligt! En riktig partyhöjare!
Katharina