Sista gången i stallet på ett tag...

Idag var det sista gången för Stina att rida på ett tag. Den här helgen känns det som om vi vill ta vara på tiden ordentligt. Hitta på roliga saker och njuta ordentligt!
 
 
Vi har ju hyrt Storm varje helg nu ett tag. Ridningen är bra för Stina på flera sätt. Dels för att det stärker muskelaturen kring höften, men också för att hon har hittat ett nytt intresse. Något som hon kan göra utan att det krävs att hon ska kunna springa, hoppa eller gå.
 
 
Vi lurade t o m med oss pappan i familjen idag. De gamla takterna satt kvar sedan hans tidigare år i stallet med hennes storasystrar.
 
 
Storm får stå ut med rosa rosetter och flätor, trots att han är en pojk... 
 
 
Både fram och bak. ;)
 
 
 
Jag har en klump i halsen och gruvar mig för kommande vecka. Det känns så konstigt allt som vi står inför. Det är så svårt att föreställa sig hur det kommer att bli. Vi har ju inga referenser...
 
 
Jag kommer att uppdatera bloggen när vi väl är på plats på Akademiska i Uppsala. Det är ju ett sätt för mig att bearbeta det hela. Att liksom få sätta ord på känslor och det som händer.
Vissa anser säkert att det är ett märkligt sätt. Men för mig fungerar det.
 
Så ni får stå ut med det helt enkelt.
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Barn, Barn, Hästar, LRK, Ljusdals Ridskola, Perthes, Perthes Sjukdom
#1 - - Mia:

Många kramar till er😍😍❤❤❤. När hon kommer tillbaka till stallet. Så ska hon få rida gurra ❤❤❤

Svar: Åh, vad gulligt av dig Mia! Det ser hon fram emot! <3 :)
Katharina