Vem är mest taggad inför julen?

Nu är det inte långt kvar. Herre Jösses... snart kommer han. Det pirrars i magen och förväntningarna är höga. Julklappshögen växer under granen för varje dag som går. Tomten verkar tassa in i vårt hus när vi andra sover. Han är snabb som en iller för ingen hinner se honom!
 
 
Jag har sagt det förut och jag kan säga det igen, massor med gånger. Jag älskar verkligen julen!
Alla förberedelser, barnens förväntningar och traditionerna. Det ska vara som det alltid har varit. Det är faktiskt inte bara barnen som vill ha det så. Jag är minst lika noga med det.
 
 
Man SKA titta på julkalenderns alla delar. Oavsett. Årets julkalender är väl kanske ingen farvorit, men den ska ses!
Stina gillar den i varje fall.
 
 
 
 
Nästan så att jag känner ett visst mått av nedstämdhet nu när julkalendern är framme på lucka nummer 21!
Fasen... inte mycket kvar nu. Snart är det lucka 24. Ingen mer julkalender för i år...
 
Men - nu har barnen fått jullov och nu ska här julmysas å det grövsta! 
 
Hoppas att ni alla finner julefrid och passar på att njuta ordentligt av ledigheten (för er som är lediga) av nära och kära, vänner och bekanta.
 
Puss på er alla!!!
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: Barn, Julen, Julförberedelser, Julkalendern, Julmys
#1 - - Linnéa:

Wow! Vilken fin header du har! :)

Jag gillar bilden i mitten, så vacket!

Detta år är jag taggad på att umgås faktiskt. Det känns som att det är julafton varenda dag för mig typ.

Svar: Bilden är från Gotland. :) Så ska man leva, som om det är julafton varje morgon! :-) God Jul!
Katharina