Semesterrapport ifrån Grekland

Som jag har längtat efter värmen. Hela mitt väsen har längtat så det har gjort ont i mitt skelett. Kroppen har liksom väntat på att få bli riktigt uppvärmd. Innifrån och ut.
Nu är vi det.
 

Här har vi det riktigt toppen!
Temperaturen pendlar mellan 35 och 40 grader.
Helt i min smak!
 
 
Det är inte riktigt alla i sällskapet som håller med.
Det blir en del diskussioner på kvällarna när AC:n i rummet skall ställas in. Jag känner att händer och fötter domnar bort, läpparna blir blå medan min man äntligen kan andas...
 
 
De här småtussarna klagar inte heller. Så länge de inte måste komma upp för att äta, vila sig i skuggen eller smörja in mer solskyddsfaktor.
 
Vi bor på en sån där perfekt Resort där det finns något för alla i alla åldrar. Bekvämt och bra!
Vi ska njuta i två veckor och första veckan av vår vistelse har vi sällskap av Ullis & Peter med barn, (våra barns kusiner).
 
 
Så perfekt!
Idag har min kära svägerska bestämt att vi ska vara med på Resortens vattengympa.
Det kommer ju att bli intressant...
 
 
Soluppgången här är fantastisk. Nu är det ju bara jag i familjerna som har upplevt den ännu så länge. Solen går upp bakom berget ganska precis 06:30. Då är jag redo för lite aktiviteter. Jag kan ju inte riktigt sova hur länge som helst. Så lite träning för min del medan resten av familjen sover är det ju ingen som störs av.
 
 
 
Vi kan som sagt inte klaga på något alls!
Nu ska vi fortsätta att njuta, bada, busa och umgås.
 
Åh, vad underbart!
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Barn, Caldera Beach, Familj, Grekland, Kreta, semester
#1 - - NORRSKEN EMMA:

härligt de ser ut! =)