Förlåt...

.... för alla tidiga morgonbilder jag kommer att bomba mitt Instagramkonto med framöver. Förlåt för alla lyckorus och glada tillrop för ljuset, för morgonen, för härliga löprundor när dagen knappt vaknat.
 
 
Men det är så svårt att låta bli att dela med mig av allt det här underbara!
 
 
12 km härlig morgonlöpning i en tidig vårmorgon.
Hur kan man börja en dag bättre än så?
Pumpa hela kroppen full med energi och endorfiner.
 
 
Nu börjar fåglarna sjunga på mornarna också. Om bara ett kort tag kommer de att skrika ut sin sång. Många vår/sommarmornar när man kommer ut i gryningen så är fågelsången nästan öronbedövande. Men samtidigt så makalöst vackert.
 
Plussa på det med alla vackra vyer Järvsö bjuder på.
Jag är lyckligt lottad som får se och uppleva dem.
Jag värderar det högt!
 
 
 
Eftersom jag vet att minst hälften av mina vänner och bekanta missar detta vackra när de ligger och sover, så är jag ju såååå snäll och förevigar det och delar med mig av det på Instagram.
Snällt va´? ;)
 
 
Fast det är ändå svårt att kunna dela själva upplevelsen. Dofterna, fågelsången, luften, stämningen...
 
Så jag ber redan nu om ursäkt för alla de natur/löparbilder jag förmodligen kommer att bomba mitt IG-konto med nu under våren och sommaren.
 
Sorry. Men det är ju fritt fram att sluta följa mig om man är less. 
Det gäller ju faktiskt överallt egentligen.
Det är fritt fram att läsa bloggen.
Det är fritt fram att INTE läsa bloggen.
 
Your choice.
 
Jag tänker dock fortsätta att njuta av allt det vackra!
Jag tänker fortsätta att vara glad för det jag har och njuta av det.
 
Jag tänker fortsätta att vara lycklig!
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Instagram, Karitraa, Löpning, Outdoors, Running, Vorsteh, järvsö