Min sista dag...

Så var det gjort.
Jag har tackat för mig. Efter 14 år på CityMark och 20 år i koncernen har jag idag jobbat min sista dag.  
 
 
Jag har packat ner mina grejor i lådor, tagit ner ungarnas teckningar ifrån mina skärmar runt skrivbordet. Blåst av dammet på alla inramade barnbilder som prytt mitt kontor i 14 år.
 
 
För att vara ärlig har jag sovit lite dåligt. Jag har haft lite ont i magen. Inte för att jag inte är säker på min sak, inte alls. Utan för att jag kommer verkligen att sakna min arbetsplats. Jag kommer verkligen att sakna ALLA mina arbetskamrater!
 
 
 
 
 
 
 
Det bästa med mina år på CityMark är nog mina vänner. De som jag kallar för mina närmaste vänner som jag har fått genom jobbet. De betyder så mycket för mig så även om jag slutar idag så kommer jag att ha dem kvar! (Så länge som dom vill ha mig... ;) 
 
Jag har alltid, precis och verkligen alltid tyckt att det har varit roligt att gå på jobbet. Att komma in på kontoret och mötas av Kia (och alla andra) som hälsar god morgon på det bästa sättet! Hon är alltid så otroligt vänlig, rar och glad!
 
 
 
Hur kan man inte vilja komma in på kontoret när man möter denna härliga människa?
 
Så även om jag går ut genom dörrarna för sista gången idag som anställd, så kommer jag ju se till att ha ärenden in på kontoret så jag får träffa dessa underbara människor lite nu och då.
 
Jag vill också passa på att tacka alla underbara människor som jag genom mitt jobb på något sätt har haft en relation med. Tack för allt jag har fått lära mig. Tack för alla utmaningar. Tack för att jag fick chansen.
 
Tack till er alla!
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: CityMark, Nya utmaningar, Nystart, Nytt jobb