Välkommen julen!

Då har vi officiellt startat upp nedräkningen och förberedelserna inför julen! I morse tände vi första ljuset. Visst är det väl alltid lika speciellt varje år? Jag har också börjat så smått med julklapparna. I år har jag valt att gå "all in" med lack och snöre. 
 
 
Jag kommer också göra julgodis, baka julkakor och annat smask. Jösses, vilket giftasämnen jag är??! ;)
 
 
Skämt å sido, men jag blir nog värre och värre för varje år som går. Och jag älskart! Jag älskar att Mix Megapol spelar BARA julmusik f o m idag och hela december!
Här går julskivorna varma i form av Sarah Dawn Finer, Michael Bublé etc. 
 
 
Vi plussade på julkänslan lite extra idag med att spendera eftermiddagen med svägerskan och kusin på julskytlningen.
 
 
Självklart blev det en liten pratstund med självaste Tomtefar innan vi var nöjda.
 
 
Hoppas att ni alla har haft en fin första advent och en mysig start på årets julförberedelser.
Jag önskar eder alla en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag fortsätta att mysa med tända ljus och julmusik i bakgrunden.
Kram på er!
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Första advent, Julförberedelser, Julmys, Julskyltninng, julklappar, lack
#1 - - Lillemmish - mode - inredning :

mysigt fina bilder =)

/Lillemmish

Svar: Tack! :)
Katharina