Är det fler än jag som har lite julkänsla?

Men hörni! Är det inte underbart med all snö som vi har fått den senaste veckan? Åh, jag blir så barnslig (ännu mer) när snön kommer. Jag älskar att åka madrass, snowracer och pulka! Synd bara att man har en hel del "måsten" som också måste tas om hand...
 
 
Stina har börjat på med sin önskelista. Underbart! Jag har nästan svårt att INTE ta fram julpyntet eller baka saffransbröd, julgodis eller pepparkakor. Fattar ni vad mysigt??! Gah, jag längtar sjukt mycket tills vi helt lagligt kan börja på med all julmysbökspysselochbakning.
 
 
 
Igår var jag dessutom upp till Harsa på lunchen och "harvade" på i skidspåret. Så fantastiskt ljuvligt!
 
 
 
Jag hade egentligen riktigt dåliga skidor som fått på tok för lite kärlek... Jag har ju som många vet, dåligt med tålamod och hade inte lust att vänta tills vi hade tiden till att göra iordning dom på bästa sätt. Jag vara bara tvungen att få komma på skidorna. Men nu så ska de få lite mer kärlek så jag kan glida lite bättre. Men va tusan? Ju tyngre ju bättre träning, eller? ;)
 
 
 
Inomhus så fortsätter renoveringen av övervåningen. Det är inte en dag för tidigt...
Malins, Stinas och vårat sovrum står på agendan. Gästrummet (Ebbas rum när hon kommer hem och hälsar på) är redan klart, så nu tuffar vi vidare i renoveringskaoset. 
 
 
I afton är vi bjuden hem till svärmor på middag. Det stod visst älgstek på menyn. Det serveras säkert ett glas rött till också.
Lyxigt!
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Renovering, Vasaloppet2017, längdskidåkning