Vi regnade bort...

... och tog beslutet att hoppa över distanslöpningen utomhus, i stället köra backintervaller inomhus på gymmet.
Löpbandet är ju inget som lockar mig att köra distanser på så det fick bli intervaller helt enkelt. Backiga sådana.
Vi var väldigt eniga i beslutet...
 
 
Sista backen var kanske beslutet inte lika önskvärt. Jag är rätt säker på att tanken snuddade även Linn att; "Va fan... jag hade nog hellre sprungit distans i regn!" ;)
Men det är skönt när det är gjort och man vet att de gör nytta!
 
 
Efter intervallerna plussade vi på med lite styrka i form av triceps, biceps och mage.
Vi behöver ju fila till formen lite inför våra stora dagar. Linn har ju t o m lite färre dagar än jag kvar att fila på eftersom hon gifter sig veckan innan mig. ;)
 
 
Hur som så fick vi ett skönt pass på morgonkvisten. Det var efterlängtat. Vi har ju inte tränat tillsammans på typ 2 veckor.
 
Inte klokt??! 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Backträning, Bridestobe, Löpning, Träning