Energitankning

Då har vi kickat igång ännu en arbetsvecka! En ny, spännande vecka med massor av roliga saker på min lista. Dessutom ser jag fram emot ytterligare ett härligt veckoslut!
 
 
Vi var lite lyxigt bortbjudna hem till Hanna och Tommy i lördags.
Så himla trevligt och gott!
 
 
Johan och jag skojade lite tidigare och sa att det vore ju förträffligt trevligt att få bli bortbjuden på middag framöver men inbjudningarna lyste med sin frånvaro. Nästan så man skulle skrivit ut en liten förfrågan på Facebook;
"Vuxet, välstädat par (ibland med barn ibland inte) blir gärna hembjudna på middag. Trevligt sällskap lovas i utbyte!"
Ja, något i den stilen kanske? Vad vet jag?
Någon i vår närhet kanske skulle förbarma sig över ett sånt desperat inlägg? 
HA HA HA!
Nu behövde vi aldrig göra det, tack och lov!
 
 
Jag bjöd in oss hos Hanna!
Å andra sidan hade hon tiggt åt sig lite prylar som vi har kvar från vårt bröllop.
Hur som trevligt var det.
Men som sagt, det är fritt fram att bjuda över oss på en liten lördagsmiddag... eller fredag går bra det med! ;)
 
Annars så har jag spenderat mina helgmornar i skogen med den här filuren.
Fräsen har ju skaffat jycke!
 
 
 
Yosh har fått en ny kompis! En som orkar med honom. Nästan.
 
 
Underbart att kunna vakna upp i skogen och gå omring samtidigt som hundarna får leka av sig. Det kommer nog bli ett stående inslag i våra helger framöver.
 
Trevlig måndag på er alla.
 
Nu ska jag också passa på att vara lite klyschig och klok till alla mina bloggläsare:
Var god mot dig själv och din medmänniska. Unna andra framgång och gläds med dom, det gynnar dig!
Var glad för det du har omring dig, det är mer värdefullt än du tror!
 
Puss på er!