Weekend i Hallsberg

Jag och "The Princess of Bergvägen" tog oss en liten minisemester på tu man hand i helgen. Resten av familjen lämnade vi hemma men de lät inte som om de gick någon nöd på dem. Johan tog Malin och Ester på bio och Ebba var på lokal med sina kompisar. 
 
 
Vi packade med oss ett glatt humör och tog tåget till Hallsberg till min lillasyster och hennes familj. Stina har längtat så efter sin kusin Emilija. De är så söta tillsammans. Född samma år och har samma intressen. Man kan riktigt se hur saknaden lägger sig när de ÄNTLIGEN får vara tillsammans igen!
 
 
 
 
 
 
Vi kändes oss båda så otroligt efterlängtade och omhändertagna.
Martina och Darko har äntligen fått flytta in i sitt nya, fina hus!
Jag har fått ett eget gästrum (har jag bestämt!)
 
 
Som tur var hade de "Fredagstacos" i Halllsberg också! ;)
Pjue!
 
 
Lillebror kom förbi på lördagen. Så glad jag blev! Dessutom hade han med sig sin tjej. Det var bra att vi fick träffa henne. Det var bra att hon fick träffa oss.
 
 
Som ni ser så hittade hon sin plats ganska omgående. Hon passar in. Hon är godkänd enligt  syskonen Carlsens alla regler.
 
Sen om hon vill vara med... är en helt annan fråga.
 
Tusen tack Darko och Martina för en toppenhelg! 
PS.Pitan är redan slut!
En kommentar publicerat i Familj
Taggar: Familj, Hallsberg, Syskon, kärlek
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mysigt

Svar: Ja, toppenmysigt! =)
Katharina