Skärpning!

Skärpning Katharina! Okej, att jag varit lite förkyld i några dagar. Men jag vet inte om det är tillräckigt för att slavar och börja slöa till inte! Jag gick igenom förra årets träningsdagar och ser att jag inte alls är lika fokuserad och diciplinerad som då. Nä, nu är det jag som skall ta tag i det här och snäppa upp det lite!
 
Jag tänker då rakt inte låta någon maskjävel vinna över mig! Då syftar jag ju på latmasken så klart.
 
 
 
Så - upp i ottan och planen var intervaller på löparbandet.
 
 
Men eftersom jag kom till gymmet med BARA ! SKO???! Så fick jag raskt ändra planen.
 
 
Det fick bli stakmaskinen i 60 minuter i stället. 8 st 1000 m intervaller. Så här i efterhand var det nästan bra att jag glömde en sko där hemma. Jag måste ju VERKLIGEN skärpa till mig och ladda inför skidsäsongen och Vasaloppet. Herre Gud??! Vad tänker jag med och vad tror jag egentligen? Att jag glider igenom 9 mil som om jag vore Charlotte Kalla? #jävlagalenskap
 
Var tvungen också att ta ett bildbevis på att Chris verkligen var på gymmet samtidigt som mig som han skröt om kvällen innan på Instagram. ;) True story.
 
 
Ebba behövde en liten lägre nattsömn än mamman. Hon ska ju ha värsta blues- och jazz konserten ikväll. Vi ska alla gå och få avnjuta en 3-rätters middag till ljuv musik ifrån ESM13 elever!
 
 
Så inför den här konsterten har ju våran mormor kommit ner.
Jag vill härmed berätta för alla i vår närhet kring Bergvägen, eller för den delen alla i Järvsö att hon är här nu...
 
 
Allt kan härmed hända!
 
Igår kväll fick hon för sig att hon visst skulle packa upp väskan i vardagsrummet av någon anledning?
Johan och jag satt i soffan och såg på...
 
 
 
Av någon anledning skulle inte necessären med.
En kommentar publicerat i Träning
Taggar: Citygym, Intervaller, Skierg, Stakmaskin, Träning, Vasaloppet
#1 - - Paulina:

Tycker du verkar som en hälsointresserad tjej. Har jag fel? :) Ville bara säga att jag just nu har en superenkel tävling på min blogg där du kan vinna 3 produkter från Fitnessgurus superfood kollektion! Jag håller i denna tävlingen för att börja fira julen lite! Hoppas du tycker det verkar roligt!

Ha det bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories