Värdens bästa supporterclub!

Är det några som alltid, alltid välkomnar mig med ett leende, glada tillrop och som är intresserade av mitt träningsupplägg för dagen så är det mina favoriter. De har i 6 månader peppat mig i min träning, pushat mig och liksom lyft mig med alla härliga komplimanger. Mina damer och herrar låt mig få presentera Grabbarna Grus på Citygym (kl 06 nästan varje dag):
 
 
Olle & Pekka!
 
Dessa herrar glider in på gymmet kl 06 när jag oftast har gjort 60 min och är på väg att varva ned i form av några styrke övningar. Nu har de fått mitt startnr till Vasaloppet och jag vet till 100% att är det några som helhjärtat kommer att följa varenda meter jag klarar av, så är det min supporterklubb.
 
Tusen tack för alla fina, pushadnde kommentarer på gymmet dessa 6 månader. Ni är fantastiskt gulliga och värdefulla!
Jag lovar att göra mitt bästa och åka för er (och för mig).
Jag ska försöka att inte göra er besviken! (De vill ju helst se mig i landslaget - HA HA HA!!!)
 
Några andra som JAG inte vill göra besvikna så är det mina lunchdejter.
De liksom går och längtar, trånar efter några riktigt tuffa övningar att sätta tänderna i.
 
 
Maskens utmaning började redan igår kväll. Han messade mig och BAD om att få följa med på min morgonträning. Det är HELT sant!!! Kl 04:56 ringde jag Masken och talade om att jag var på väg och strax i Ljusdal. Ville han ha skjuts eller ville han gå och passa på att vakna lite?
 
Han ville gå... 
Men han kom och han bet ihop. 60 min konditionsträning! BRA JOBBAT!!!
 
 
Jag hade inte förväntat mig att Masken skulle komma till lunchens cirkelträning...
 
 
Döm om min förvåning när han dök upp!
 
 
Dagen till äran  så adderade vi en ny liten utmaning - dubble squats på brädan. Yummie!
 
 
Masken gjorde många ggr det han är bäst på... ;)
 
 
Vi hade 4 olika maffiga stationer där vi jobbade stenhårt i 1 minut. Sedan roterade vi. 
 
 
4 svettiga varv hann vi med. Jag kan gissa att det här gänget uppskattar fredagskvällen lite extra.
 
Underbart!