Comeback för Judit!

Mina Damer och Herrar, Meine Damen und Herren, Ladies and gentlemen, får jag presentera Judits comeback!
 
 
Det var ett tag sedan men nu är det dags. Nu har hon bestämt sig och jag har fått den äran att vara hennes sällskap.
Jag älskar det.
Hon älskar det!
 
 
 
Tanken är dessutom den att hon ska köra Vasaloppet 2016!
Så ingen vila ingen ro. Det var till att börja bekanta sig med stakmaskinen.
Hon gillade det.
Jag tyckte mig se det. Hon sa det inte. Hon sa egentligen ingenting, men jag tyckte mig se att hon gillade det. Jag tolkar det så. Hennes tystnad alltså.
 
 
Jag tog också och hälsade välbekant på vår vän Skierg. Jag berättade för Judit att den här fantastiska makapären kommer att bli en vän som man både hatar och älskar och att vi kommer att köra intervallpass på 45-60 minuter nu i höst innan snön kommer.
Hon var lika tyst nu. Inget påhopp i form av svordomar eller glåpord. Ja, jag tolkar det som om hon ser fram emot det hela, som om hon längtar lite redan till nästa gång.
 
 
Efter en stunds kel med stakmaskinen gick vi vidare för att förbereda kroppen inför skidsäsongen med att stärka upp de rätta muskelgrupperna.
 
 
 
 
Ser ni filuren i vitt?
Det är Masken.
Han har också gjort comeback.
Heja Masken. Här berättar han för oss hur duktig han varit som nästan gjort det som vart tänkt och förtjänade därmed att gå att duscha.
Han svarade på det själv. I jakande form.
 
Här är Judits status på Facebook från i eftermiddags.
 
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?
Jag tolkar det nog som jag tolkade hela träningspasset idag.
Hon är taggad och på!
 
Ja, så det nog.