Förberedelser inför Höga Kusten Gamefair 2015

Nu är det i full gång. Alla förberedelser inför vår Jakt- och fritidsmässa, Höga Kusten Gamefair 2015. Tänk nu är vi inne på år 4.
Herre Gud vad tiden går... minns den första mässan som igår.
 
 
Första året var ju så klart jobbigast. Det var då allt skulle byggas, allt liksom skulle födas.
 
 
Det första året lärde jag mig en massa olika saker. Framför allt att jag är ganska bra på en massa olika saker som jag inte trodde. HA HA HA! Men jag har heller aldrig varit så trött som efter den veckan! Shit. Nästan så att det slår Vasaloppet. Eller... det går egentligen inte att jämföra, men jag har aldrig upplevt en sån trötthet som efter mässan 2012. Vi hade jobbat i stort sett dygnet runt i nästan en vecka, så på söndagkvällen när vi stängde mässan för första gången hamnade man i något slags tomrum. Luften bara gick ur. Då skulle jag köra hem för att ta hand om barnen och jobba på måndagen med mitt "vanliga" jobb. 
Det var tufft! Men KUL!
 
 
 
 
 
 
 
År 2 hade jag fixat en liten stressfraktur på tibia (smalbenet) så jag fick ABSOLUT inte springa...
Himla lätt när man ska fara runt på ett mässområde?
 
 
 
År 2 var det ännu fler besökare som hittade till vår mässa!
 
 
 
 
 
År 3 (2014) ännu fler besökare! :)
 
 
 
 
 
Jocke Smålänning drar alltid stor publik och inte ens jag tröttnar att se hans fantastiska skytteshow!
 
 
 Nu ser vi farm emot Höga Kusten Gamefair 2015 och hoppas att ÄNNU fler besökare kommer och gör oss sällskap. Vi lovar att vi kommer att göra vårt allra yttersta för att får er att trivas!
 
Gå gärna in på hemsidan och se alla uppdateringar som görs;
www.hkgamefair.se
 
VÄLKOMNA 27-28 juni 2015