Härliga planer!

Very, very early morning för väldigt många...
 
 
05:15 fattade jag kärlek till handtagen på Skiergs stakmaskin. Jag sa Hej till 60 min med tillhörande intervaller. Ja, jädrar. Inte annat än att man själv tycker att man är lite småtokig. Men kul är det. Jag menar jag gillar ju liksom att testa mina gränser, utmaningar. Kittlande känslan av att inte riktigt veta om man fixar den antagna utmaningen eller inte. Känslan som infinner sig när man inser, eller har klarat av den antagna utmaningen är i underkant av eufori!
 
Så till alla ni som läser min blogg och tycker att jag är lite... crazy... jag håller med. Lite grann i varje fall. :)
 
 
I dag kommer vår mormor till oss. Morfar fortsätter ner till Gunnar i Söderhamn, men joinar oss på fredag. Eller joinar vår barnaskara, rättare sagt!
Jag ska ju nämligen ta min käre Prins på en liten överaskningstripp i helgen. Vi ska få lite vuxen tid.
Tackarrrrrr!
 
 
Det är inte så tätt mellan våra stunder, tyvärr. Eftersom mamma bor uppe i fjälls (känns väldigt långt bort många gånger...) så är det ju inte precis "nästgårds". Så det här med barnvakt är inget vi är direkt bortskämda med... 
 
 
Men vi är otroligt tacksamma för den hjälp vi får! Tusen tack, mamma för att ni ställer upp. Dessutom vet jag en hel drös med barn som längtar efter er!!!
 
 
Välkomna ska ni vara!