Sköna Söndag!

Jösses... håll i hatten nu mina vänner men... jag låg och mös i sängen och slötittade på TV4morgon till 09:34!!!
 
Jo, det är HELT SANT!!! Och ja jag vet!!! T o m jag blir lite orolig över mig själv. Ännu mer när jag hör mig själv säga att det var lite mysigt... Rackarns. Det går utför... ;)
 
Nåväl, efter lunch skickade vi iväg den ena "mellisen" på kalas till Hudiksvall. Bowling med bästa polarn Ellen. Vi andra hoppade i slalomutrustningen och tog några åk i backen. 
 
 
Perfekta förhållanden. Okej, saknade lite sol då, men annars -6 och svaga vindar. Ester lurade upp mig i korgliften idag. Premiär. Men det räckte med att jag kom över min höjdskräck en gång, sen körde vi gärnet i Himlabacken! Riktigt bra före! 
 
 
Lagom mycket folk, inga köer just. Johan och jag böts av så en av oss åkte med Stina i Knattebacken medan den andra fick åka lite "vuxet" med Ester. Härligt!
 
Sen var det dags för det som våra mellantjejer väntat på hela veckan!
 
 
Deras träning på "mammas" Citygym ;)!
 
 
Så underbart för dem! Superbra träning och superbra intruktörer så klart! Anna, Madde och Johanna fångar verkligen barnen och alla barn er ut att gå in för detta till 100% Varje söndag kl 17:30 är det Born to Move och det är en gruppträning för barn mellan 9-12 ifrån LesMills. LesMills=Kvalité!
600 spänn per unge och termin. Men det är det värt! Att se glädjen i tjejernas ögon är värt mer än så! 
 
 
Stina och jag tassade ut till gymmet en stund medan tjejerna körde sin träning. Jag passade på att köra biceps, triceps och mage. Stina vill ju gärna vara med... 
 
Det ska börjas i tid. ;)