Malmö levererar!

Vaknar på tok för tidigt! 03:52. Jag försöker verkligen somna om, men lite rastlös (jag måste vara sjuk??!) och fortfarande med ett lyckorus i kroppen, så ger jag vika och går upp. Jag har ju ändå en del jobb att sammanfatta sedan gårdagen.
 
Det värker lite i min kropp, men förvånansvärt lite med tanke på gårdagens träningspass... 2 tim hårdkörning utan dess like!!!
 
 
Som vanligt så lyckas jag pricka in så att väderGudarna ska retas med mina flygnerver lite extra...
 
 
Va??! Detta är vägen ifrån Sturup in till Malmö... Behöver jag berätta att Skåne är ganska platt? Finns liksom inget som tar emot när det blåser. Att landa i det här känns utan att jag överdriver. Om jag är nervös för dagens flight hem?
 
Behöver ni ens fråga??!
 
Gud vare med mig...
 
Nåväl, jag får leva på mina minnen ifrån gårdagen. Dagen spenderades med att göra en massa nytta. Fina affärer kunde slutgöras och nya påbörjas. På eftermiddagen så böt jag om ifrån kostym till träningskläder för en dejt med ett helt fantastiskt gäng i Höllviken!
 
Jag ska erkänna att jag inte alls hade några positiva förväntningar.
 
 
Jag ska inte avslöja för mycket eftersom min upplevelse kommer att gå att läsa i PT Kvinna nr 3. Men det var något som hände. Jag är helt frälst och jag kommer att vara avundsjuk på alla i klubben som kommer till träningen ikväll. Jag kommer att sakna alla de underbara människor som jag träffade igår.
 
Det är tur att stelheten i mina muskler och blåmärkerna sitter kvar några dagar till så att jag hela tiden blir påmind.
 
Tusen tack för en helt FANTASTISK upplevelse!
 
Och för träningsvärken...