Home sweet home!

Å så underbart att komma hem. Det är verkligen så sant som det är sagt; "Borta bra, men hemma bäst!"
 
Jag har frusit skiten ur mig i Skåneland. Satan vad kallt det är där!!! Det liksom blåser rakt igenom märg och ben. Men jag har haft mycket bra och givande dagar!
 
Men att få komma hem och riva av ett Bodystep pass kl 07 en fredagmorgon slår högt!
 
 
Tappra och träningssugna deltare som vill kicka igång fredagen med att väcka upp kroppen till bra musik samtidigt som man tankar energi och endorfiner.
 
 
Det gjorde min sargade kropp gott att få en genomkörare direkt på morgonen. Det var stelt och sliltigt att komma ur sängen med denna träningsvärk som Kent Kvist & Madelene Ahlgren i Höllviken bjussade på. Jag är ju så klart tacksam för att jag vet att jag lever... :)
 
I skrivande stund kör jag en combo, förenar nytta och nöje. Lite jobb i knäet och ett frisörbesök. 
 
 
Man är bra fager innan... ;) Tänkte snoffsa till mig lite. Känns som om det inte var en dag för tidigt!!!
 
Trevlig helg på er!