PT Kvinna nr 2!

Det går fort när det svänger! :)
 
Helgen spenderades i Stockholm, halva tisdagen i Gävle, onsdag och torsdag åter i Stockholm... Det svider lite extra att behöva jobba borta när natten spenderats bredvid en feberhet liten 5-åring som så klart absolut INTE vill att mamma ska jobba i Stockholm onsdag och torsdag. Tur att pappan finns och tar hand om vårt gryn! Längtan hem kommer ju inte direkt att bli mindre...
 
Men från trista rader till något mer muntert!
 
PT Kvinna nr 2 landade hos våra prenumeranter igår! Spännande!!! Hoppas att våra läsare känner sig lockade av tidningen och finner inspiration till träning. Vi hoppas ju också att fler hittar vår tidning och så klart fixar en prenumeration. För vem vill riskera att bli utan ett ex? ;) Nästa vecka går den att köpa i handeln.
 
I nästa nummer får man följa med mig till Höllvikens Boxningsklubb... jädrar vilket träningspass! Har aldrig haft sån träningsvärk i hela mitt liv! Men det var också absolut det bästa och roligaste jag hittills har testat! Inför det numret kommer jag nog att lägga ut en liten film från min träningsmatch emot Höllvikens BK:s egna Pitbull, Tanja Karlsson... kanske? Jag åkte ju så klart på dyngstryk, men det bjuder jag på! :) Tack Ken Kvist (Höllvikens outstanding tränare!!!) som skickade filmen på ett USB till mig!
 
Nåväl, nu är det dags att förbereda sig för dagens möten och planera någon forma av träning kväll. Hm... undras just vad jag ska hitta på?
 
Trevlig onsdag på er och extra många tankar till min lilla Stina! Mamma kommer snart!