Fredagsfight med Judit och Kent Agent!

Fredag! Så skönt. På flera sätt. Men för det första så har mina killar kommit hem ifrån nästan 1 veckas ripjakt uppe i Västerbotten. Vi tjejer har fått klarat oss själva (gick absolut ingen nöd på oss!) sen i söndags så nu ska här mysas!
 
För det andra så innebär det ju rolig träning med våran alldeles egna Judit. Det stod styrka på vårt träningsschema för dagen.
 
 
 Mellan varje övning skulle vi dessutom piska magen...
 
 
"Jävlarrrr vad det svider nu! Gaaaaaaaah!"
 
 
 Det är inte så ofta som jag kör ben (ja, ja, jag vet att jag kanske borde.. men lutar mig fortfarande mot mina Bodystepmuskler som liksom inte behöver byggas på... än). Men idag testade vi lite grann. 
 
 
Jag är rätt säker på att träningsvärken kommer att göra oss påminda om dagens övningar.
 
 
För att liksom safta på lite extra så avslutade vi träningspasset med "boxa-skiten-ur-säcken-minuter". Alltså.. om ni inte har testat det och vill krydda din träning med något roligt och superjobbigt, test då det här! Boxa järnet i 1 minut, inte tappa fart. 
 
 
Jobbigt som bara den, men riktigt riktigt roligt. När man dessutom kan stå och retas lite medan den andre slår, gör det hela extra roligt!
 
 
Inte ens Kent Agent kunde låta säcken vara!
Jag är 100% säker på att vi alla tre kommer att få en helt ljuvlig träningsvärk efter dagens styrkepass.
 
Änd aj lav it!
 
 
 
#1 - - PT Sara:

Akta era knän och er rygg i tekniken i benbörjen!

Svar: Självklart. Tack för påminnelsen. ;)
Katharina