En liten avrapportering ifrån veckan som gått

Vart tar dagarna vägen??! Åh, den här veckan som vi skulle hinna så mycket. En vecka då vi kan få lite extra tid till sånt som vi inte hinner med vanliga vardagsveckor... Men, men... 
 
Måndag: Hemfärd ifrån fjälls.
 
 
Vi hade underbara dagar hos mormor & morfar. Nu planerar vi att fira den här "mellisen", våran bästaste Ester fyller 11 år på söndag 27 april!!! Åh, min lilla tjej blir så stoooooor! 
 
Tisdag: Gävlebesök med Ebba och goda besked och värden! Heja Ebba!!! Det gjorde min tisdag till en supertisdag! Dessutom fick jag toppa dagen med ett härligt pass Bodystep. Körde faktiskt med pulsklockan då vilket var intressant... kom upp 168 bpm i konditionstopparna. Det är bra grejer det där med Bodystep! :)
 
Onsdag: Stockholm och affärsmöten.
 
 
Jag fick med mig en favorit i bilen ner. AnnaKarin är lika morgonpigg som mig, så det var ingen konst för henne att åka i tidiga ottan för att slippa komma in i de värsta köerna i Stockholmstrafiken.
 
 
När arbetsdagen var slut passade vi på att njuta lite i den otroligt vackar Kungsträdgåren där körsbärsträden skriker vår i dess rosa kulörer!
 
 
Den obligatoriska "selfien" tagen i Kungsan den här våren... också! ;)
 
Torsdag: Besök på Barnkliniken i Hudik med Stina. Vet inte vilken gång i ordningen. Är det ett gott tecken när man möter sjukhuspersonal i korridoren nere vid entrén och de hälsar igenkännande? 
 
 
Stina vet precis vilken siffra vi ska trycka på för att komma upp på rätt avdelning.
 
 
Dessvärre känns det som om vi kommer att ta omtag och att Stinas besök kommer att öka efter besöket igår. Men förhoppningsvis kommer det i slutändan att bli bra!
 
 
Efter jobb och sjukhusbesök var det dags för mamman i familjen att uppdatera synen lite... det var några år sedan sist. Vad tror ni? Jag kör på dessa bågar va´?
 
Nu är det fredag och dagen har börjat med morgonträning - den bästa början på en dag om ni frågar mig. Den kommer att avslutas med en tjejmiddag! Inte min dock. Stina ska nämligen ha bjudning efter dagis idag. Det blir alltså en liten tjejmiddag... Fast hon verkar tro att det är kalas eftersom hon har köpt serpentiner och tutor. Jösses?
 
Annars så ska vi njuta i helgen! Ja, jäklar vad vi ska njuta! (kommer nog träna lite också skulle jag tro... ;)
 
Trevlig helg på er och hoppas att alla ni andra också kommer att njuta!