PT Kvinna - världspremiär!

Äntligen! Äntligen så slipper jag smussla. Jag är inte så bra på sånt...
 
Men nu får jag prata om vårt lilla projekt, nu äntligen kan jag dela vår nyhet med mina vänner och med alla som är intresserade!
 
 
PT Kvinna är en ny träningstidning för den VANLIGA kvinnan, En tidning där det skall vara lätt att känna igen sig och kunna hitta något som känns enkelt att ta efter, att liksom kunna identifiera sig med en likvärdig person i ungefär samma situation. 
 
 
 
Visst finns det redan en drös med olika träningstidningar på marknaden. Men det är såna som jag och andra träningsidioter som köper dem. Men hon som inte har börjat träna än då? Hon som tycker att det är jobbigt att se alla hurtiga, flashiga och superfita personer spänna omkring på passen. Såna som bara ger Henne ännu mer ångest. Den här tidningen är för Henne (och så klart alla andra som är intresserade!)
 
Min uppgift kommer att bli att testa träningsutrustningar och olika träningsformer och skriva om det. 
 
Trist va?
 
Mohahahahahaha!!!
 
Jag kommer att blogga på PT Kvinna också, så gå in på vår hemsida och sug i er av alla nyheter och följ vår utveckling! Kom GÄRNA med tips och idéer om sådant som ni vill läsa om och sånt som ni kanske saknar.
 
 
Så väl mött och hoppas att ni kommer att gilla vår nya, fina tidning!
 
 
#1 - - Anna:

Men grattis vad skoj! Låter som en träningstävling i min smak.

Svar: Härligt! Hoppas att du blir en av våra läsare och att du också kommer med lite tips och idéer vad som skulle locka dig i din träning!
Katharina