Lite sånt där som man blir glad av...

Tänk ibland behövs det så lite för att man ska bli lite varm inombords. Det kan liksom spritta till lite i hjärtat och man blir berörd. Två händelser som idag har berört mig och som jag värderar högt fast på olika sätt. En av dem är ett mail som kommer ifrån en man med mycket pondus, lång jakterfarenhet och tillika pensionerad Överste! Jag skickade ett mail till honom i egenskap av att ansöka om mark att arrendera för småviltsjakt.
 
"Hej K,

Hade inte Du skickat meddelande så hade jag hört av mig. Ryktet sa att du ville ha Jaktmark. Din förmåga som passkytt är välkänd så det var dig väl unt."


En av två saker.

 

Nåväl, något annat som man också blir glad av är ju träning och att få en rush med smarriga endorfiner! Sånt blir man ju superglad av!

 
Och att träffa andra likasinnade gör en glad! Team A&A var också på Citygym idag och plågade kropparna så det sprutade om det. Jag lider lite med A till vänster för jag vet vilken vinnarskalle A till höger har... stackarn.. Men jag antar att hon har valt att slå sig ihop med henne av fri vilja? Lycka till A. Du kommer att behöva det! :)
 
 
Det här är ju något som också gör mig otroligt glad. Tabata-träning med mina bästa kollegor. Masken, Judit, Anders, Catharina & Molle. (Molle i rosa linne, men jag har lovat att hon inte ska synas på min blogg så ni får låtsas som om ni inte har sett henne, okej?)
 
 
Jag är rätt säker på att lilla jag kommer att göra mig påmind hos dessa tappra människor någon dag framöver. T ex när de skall sätta sig ner... eller dra tröjan över huvudet... eller hosta... :)
 
www.träningsvärk.nu
 
 
Själv förbereder jag mig för en tripp ner till Hufvudstaden igen. Jag kommer göra staden den äran torsdag och fredag.
 
Fredagkväll går åt till att förbereda den årliga "Kattfesten"!