Ensamträning :)

Hej hopp hallå dagboken! Eller nä... jag menar ju bloggen!!!
 
Idag skickade jag iväg mina adepter med Judit upp i skogen. Ja, jag vet??! Det låter ju inte klokt! Men faktum är att min surhöft i still going strong, så det är styrketräning för min del som gäller. De andra behöver lite annan träning - också.
 
Judit fick därför leka assisterande coach dagen till ära!
 
 
Den här bilden är tagen sen onsdagens lunchpass. Närmast i bild är vår nyaste medlem ifrån jobbet. Mina damer och herrar, säg hej till KENT AGENT!
 
 
Karin sliter på bra med pilatesbollen och saftiga magövningar. Vi saknade henne idag på dagens träning, men hon kommer med all säkerhet att dyka på i helgen på vårt saftiga "Best of Gymmix-pass" som går av stapeln på söndag kl 17.30 på Gärdeåsen.
 
Har du möjlighet att medverka? Ja, men kom då!
 
Ett härligt pass där alla vi instruktörer kommer att bjuda på 2 låtar ifrån de flesta passen i ett och samma pass! Hur bra är inte det då???
 
 
Judit var tvungen att visa upp sig lite för de som är sist inkomna i gruppen.
 
"Ah.. men alltså när ni har kommit så långt som jag har gjort i träningen.... a då kan man göra sånna hära!"
 
HA HA HA!!! Kommer ni ihåg hur det var?
 
Den här bilden är på Judit i början av resan. Då var jag där med pekpinnar och pikar mest hela tiden. Det behövs inte längre!
 
 
Medan gänget körde på i skogen, fick jag mig en stunds "ensamträning". Ni som har Instagram och kanske följer Anders Timell, vet precis vad jag menar med det. :)
 
Trevlig helg på Er!