Sista träningspasset...

... innan Mässan!
 
Igår körde vi ett träningspass tillsammans på lunchen. The last one Before the big bang... :)
 
 
Judit piskar biceps och hon gillart. Judit kommer för övrigt att ta anställning hos mig rent privat f o m imorgon eftermiddag. Hon är anställd som "Nanny" till Stina & Ester över mässhelgen. Ja, jag HAR verkligen grunnat på det... flera ggr. Men jag känner mig jättetrygg inför det hela. Tommy är ju med! ;)
 
 
Stefny ska också upp och jobba på Mässan! Kul. Jag tror hon är lite pirrig inför uppgiften. Men jag VET att hon och Chrille (sambon) kommer att fixa det galant!
 
 
Masken & Kent Agent ska INTE jobba på Mässan. Det ska vi nog vara lite glada för... Äh, skämt å sido, jag måste få buga mig inför dessa Herrar (åtminstone Kent Agent!) som håller i träningen trots att min tid har varit begränsa en tid att coacha dem. De gör det så bra på egen hand!
 
 
Min egna träning består mest av överkroppsstyrka samt att göra de övningar som jag har fått av sjukgymnasten för att komma till bukt med det onda. De mest intressanta är ju att jag ska få genomgå en löpanalys. Jag ser det som en jättevinst. Jag kommer med all säkerhet att få en helt ny teknik och vinna både kraft och fart. Spännande!
 

 
Men nu hinner jag inga fler träningspass innan bilen packas för avfärd upp till HÖGA KUSTEN GAMEFAIR!!! Ett års föreberedelser skall snart ställas på prov. Jag ska sluta upp med gubben min (som jag för övrigt håller på att längta ihjäl mig efter!!!), jag ska kavla upp ärmarna och ta mig an mina arbetsuppgifter. Jag har kikat på mitt arbetsschema...  och inser att det är bra om jag hinner äta så mycket som möjligt på hemmaplan innan jag sticker upp. Jag kommer med all säkerhet att se ut som en mager jakthund vid hemfärd. Precis som förra året!
 
 
Mannen skickar mig filmer och bilder som jag uppdaterar vår Facebook sida med under uppbyggnaden av mässområdet. På så vis får jag och alla andra följa förberedelserna.
 
Vi ses väl på Mässan?