På semester i Turkiet!

Ja... vad ska jag säga? Bara att vi har det helt fantastiskt!
 
 
Ett fantastiskt väder, ca 40 grader i luften och 29 i havet.
 
Det duger.
 
Jag mår bra nu. :)
 
 
Turqouise Spa & Resort kan jag varmt rekommendera!!! Har allt man behöver och lite till!
 
 
Testade en restaurang igår kväll inne i gamla Side, Liman. Jisses... fasiken, jag åt så magen stod på tvärsan. Jag drack t o m champagne och det var superdupergott och läskande i värmen. Jag har lite svårt för det annars... men ja... jag tror jag skulle kunna lära mig att gilla det... ;)
 
 
Vår lilla Ersmahet... hon tar sovmorgon och det med råge! Hon hinner inte med den första vanliga frukostsittningen utan kommer till "Late Breakfast". Den kör igång efter  kl 10... Då har jag både hunnit tränat och vankat ett par ggr efter stranden....
 
 
Jag brukar möta upp henne när hon har behagat vakna, för lite pool-  och strandlek. Den här ungen brukar normalt sett hänga vid strandkanten en bit upp liksom.  Men det har hänt något i sommar...
 
 
Nu har hon tuffat till sig ytterligare på bara den här korta tiden som vi har hunnit vara här, så hon kör t o m med bomben!
 
Detta är ett bildbevis till hennes systrar som dom ska tro att det verkligen är sant när hon berättar hur bra hon är på att simma och dyka ( fast som Stina själv brukar säga; med flytisar annars druknar jag!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sara:

Men ni ser ju ut att ha det helt underbart, härligt! Men vilken tuffing Stina är som kör bomben, imponerad :-) Emma hälsar till Stina. Kram på er

#2 - - Mamsen:

Underbara unge,,Stina alltså,jaja du kommer tätt efter. De ser helt fantastiskt ut, lagomt lyxigt.
Tack för att du lägger ut så många sköna bilder ! Söt klänning du har förresten . Kram till er från ett regnigt Storsjö Sweden