Carpe diem!

Jora... jag skulle nog kunna tänka mig att leva så här ett tag till. Fast... jag vet också att när man kommit in i vardagsrutinerna tycker man att det är himla skönt!
 
Hej förresten och förlååååt för att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag... men ja... ni vet, schemat är tajt och tiden är knapp. Bad.. sol.. god mat... :)
 
 
Ebba och jag kör morgonträningar, me like! Det bästa med det är ju att man har resten av dagen kvar till att bara ha semester och verkligen njuta av det.
 
 
Nu väntar ju en HEL vecka med träning och jag kan faktiskt köra flera pass om dagen!!! Vi åker till Turkiet imorgon! Weeehoooo! Självklart har jag bokat ett hotell med tillgång till ett bra gym!
 
Näe, hörrni. Nu ska jag lotsa Ebba som ska springa distans på morgonkvisten. Själv ska jag fila på mina nya träningsutmaningar som kommer i höst samtidigt som jag lotsar min dotter runt ca 8 km terränglöpning.
 
Så ska en slipsten dras! :)