Sponsrad av LZ Sport i Bollnäs! :)

Idag fick vi fint besök på kontoret!
 
Stinas dagisfröken ringde och frågade om det var okej om de åkte in till Ljusdal en sväng eftersom de var bara två friska barn på dagis idag, Stina och Joar.
 
 
Självklart. Jag föreslog dessutom ett studiebesök på mitt kontor också. Så jag trollade fram chokladbollar och lite saft. Så bad jag killarna på distribution att slå på en maskin, vilken som helst bara den lät och rörde sig!
 
 
Joar sa inte många ord under besöket. Han var rätt imponerad av alla maskiner och nya saker. Stina var däremot lite hemtam och kaxig, berättade snabbt för Joar att detta minsann var HENNES MAMMAS jobb och att hon hade varit där MÅNGA gånger! Men samtidigt höll hon handen på Joars lår, så han inte skulle ramla ner; "Passa dig Joar, det är högt här!"
 
Joar är 1 år yngre än Stina (fyller 3 på söndag - GRATTIS!!!) så hon känner tydligen ett visst ansvar. :-)
 
Efter studiebesöket fick de små strosa vidare på sitt äventyr med sina fröknar, "Halena" och Emma, som tog dem på den lokala pizzerian. Snacka om lyxig dag på dagis!
 
Mot kvällskvisten knackade det på Bergvägens 51:s dörr.
 
Homedelivery!!!
 
 
Bästaste grannen Carro, dyker upp med snyggaste träningsdojorna ifrån LZ Sport i Bollnäs. (För övrigt grannens arbetsgivare!) Snacka om service!!! Stlk 36 och allt!!!
 
 
Måste ju visa det här linnet också ifrån Dcore, också levererat av bästa grannen Caroline ifrån LZ Sport i Bollnäs. Jordens skönaste material och riktigt snyggt också! Ni skulle bara se baksidan... jag får ta en bild vid ett annat tillfälle!
 
 
Gissa om man blir sugen att träna nå mindre nu när man får nya snygga skor??! NOT! Men kanske att jag kan ta ett litet försiktigt pass på söndag. Hur som så har jag lovat att komma och peppa mina adepter och se till så att de hittar formen. :-)
 
Tusen tack Carro för all service! Fler beställningar kommer!!!