Härliga helg!

Gaaah! Just love them! Helgerna alltså. Jobba som en jagad ekorre på veckorna och så... hör man gong-gongen: FREEEDAAAG!!!
 
 
Helgen har varit riktigt innehållsrik! Farmor & Farfar gjorde oss ett mysigt besök för att gratta de födelsedagsbarn som vi har i vårt hus i januari - Stina & Pappan!
 
 
Sjävlklart så passar vi på att äta lite extra gott och dricka ett extra gott vin när de förgyller vårt hem.
 
 
Det är väl lagom passande att slänga in en bild på min fina tumme... strax under en bild med go mat? :) Jag fick hjälp av min svägerska att lägga om tummen igår. Så skönt att få lufta den lite... men det var sådär halvskönt efter själva rengöringen... dunkade rätt friskt. Hej värktabletter!
 
 
Den läker nog rätt bra ändå. I morse körde vi ett litet nätt crosstrainer pass och då sväller tummen fint efterpå.
 
(Nej, det hudfärgade grejset mellan mina ben är INTE en lös... utan skenan till min tumme!) ;)
 
För att spä på svullnaden lite extra, smällde vi till med lite MRL efter crosstrainern.
 
 
Ann-Chatrine vart medlurad. Jag vet att hon blev överlycklig för det!
 
 
MRL-passet hade faktiskt ett annat syfte också än att köra skiten ur våra kära vänner och bekanta, vi är några instruktörer som skall hoppa in för Anna och köra MRL när hon ska vara hemma med sin lilla bebis.
Susanne är en av våra instruktörer som kommer att köra MRL framöver!
 
 
Anna gravid i 22:a veckan kör bokstavligen slut på oss alla! Hon hade fixat en fantastiskt bra utbildningsdag med superbra material. Herre Gud vad människan imponerar! Jag körde så mycket jag kunde utan att riskera läkningsprocessen för mycket.
 
 
Vi hade både praktisk utbildning och teoretisk. Vid den sistnämnda passade vi på att VILA våra ömma muskler lite extra.
 
Eftermiddagen/kvällen bjöd på helt andra aktiviteter!
 
 
Surfplattor, Nintendo och andra databaserade spel uppehåller dessa två yngel rätt friskt! Så därför packade jag ihop barnaskaran och tog en sväng...
 
 
... på bio! Stinas premiär! Hon behövde också lite annat och lite luft eftersom hon har hållt på och hostat lungorna ur sig halva natten. Krupp. Nu har vi medicinerat rätt friskt hela dagen och kvällen och hoppas att det inte blir värre till den kommande natten!
 
 
Popcorn och smaks hör liksom till!
 
 
Nu ska mina änglar strax göra kväller. Jag tror dom är rätt nöjda efter dagens mys.
 
Själv styr jag kosan till Gävle sjukus imorgon för återbesök med tummen och ny omläggning.
 
Trevlig söndagkväll på er!