Judit / Gollum...

 Alltså... Jag är ju fullt medveten om att Judit kan gorma, fräsa och skälla ut mig efter noter. Hon har så gjort i 1 års tid. Nu pratar vi ju bara om träning. När det gäller arbete, så är det ju jag som skäller och gormar på henne... ;)
 
Skämt å sido, men idag... så förvandlades hon till något ännu värre. Någon jag inte tidigare träffat.
 
Jag råkade fråga henne om det inte var dags att fundera över att sluta röka. Det skulle jag inte ha gjort!
 
 
Hon liksom väser fram emellan sammanbitna tänder och smalnande ögon;
 
"Jag är inte där än! Jag är inte redo ÄN!!!"
 
Jag måste komma på någon annan taktik helt enkelt. Kan ni hjälpa mig? Pusha henne, utmana henne, vad som helst. Ge mig lite tips, tack!
#1 - - Tommy-toyboy:

OJ det var helt fel dag för att ifrågasätta det, jag försökte igår! :(
Det behövs en "intervention" skulle jag tro!

Svar: Jo du, jag märkte det!!! Vi får försöka hitta någon bättre plan...
Katharina