Ledigt innebär tid för träning

Så underbart med lediga dagar. Kan knappt tro att jag har så många ledig dagar framför mig. Inga tider att passa eller måsten. 
 
Det som är lite extra skönt är att jag får tid till träning. Nu tänker ni nog - är hon sjuk i huvudet??! Va fan gör hon annars då?
 
 
 
Jo, jag vet. Jag tränar vissa dagar, men nu blr det TID till egen träning. Behöver inte känna att jag måste vara KLAR till ett visst klockslag eller stressa på lunchen.
 
Dagens intervallpass var därför lite extra ljuvlig! Egentligen kände jag mig ganska trött och otaggat på träning. Men jag vet också hur härlig känslan är efteråt vilket gör att det går lättare  att pressa sig. 
 
 
Dessutom smakar ju maten extra gott efter ett härligt träningspass!
 
 
Älgfilé med hasselbackspotatis, rödvinssky och ugnsbakade rotsaker samt brysselkål. 
 
Joråsåatte... det satt där det skulle! :)
 
Hörrni, jag måste passa på och göra lite reklam också:
 
 
Den 7 januari kommer vårt premiärnr ut av PT Kvinna!!! Spännande! Vi har dessutom tryckt upp sjukt snygga mössor som du lätt kan beställa för ynka 170 spänn!
 
 
Det är bara att klicka in på http://www.ptkvinna.se/shop/ så kan ni beställa en där. Jag har en och jag gillar den stenhårt!
 
Näe, nu ska jag se fram emot att pussa på alla min döttrar som kommer hem idag. Nu är det jul - nu rackarns är det jul från golv till tak. Ser fram emot uppesittarkvällen med alla mina kära! 
 
På återhörande!