Vad är träning för dig?

Fredagsträning.
 
Egentligen är det lite lustigt med mig, framför allt när man får frågan; "Hur många träningspass kör du i veckan?"
Jag fick frågan förra veckan när jag träffade min suveräna Sjukgymnast. Skitsvårt att svara på ju!
Vad räknas som träningspass?
Man filar ju ny koreografi rätt frekvent... kör klasser... och tränar för egen del. Är allt det träningspass, frågar jag mig?
I så fall ska vi inte skriva ner svaret på frågan ovan...
 
Nåväl, efter en smula övertalning fick vi med oss Håkan-Bråkan idag. Det är hans premiär och jag hoppas att upplevelsen var positiv (i efterhand) så han blir en återkommande kund och löser kort så han tar upp träningen igen! För Håkan-Bråkan är det tufft. Väldigt tufft mentalt. Han man som han varit på elitnivå som yngre... så är det surt att liksom börja på minus.
 
 
Men han lät väldigt positiv efteråt, så jag tror och hoppas att han blir en "Citygymmare" han också! :)
 
Masken var ganska kaxig idag. Han passade väl på när det liksom var tungt för Håkan-Bråkan? Men se då fick han sig en känga.
 
"Hörru, Masken! Sluta upp å var så kaxig! Kom hit du nu och var med och kör mage med oss. Du behöver fila på tekniken du så du inte maskar så mycket!"
 
Masken; "Eh... he he he, jag brukar väl inte maska?"
 
Yeah, right?
 
Jag har varit i Stockholm ett par dagar och jobbat. Efter jobbet så svidade jag om till en lite mer bekväm outfit och filade koreografi. Jag möblerade om på hotellrummet och körde på så svetten rann!
 
 
Snacka om kontraster!
 
Nu ser jag fram emot helgen. Första stoppet efter jobbet är bio med Ebba. En skitläskig film. Fasiken... jag pallar ju inte sånt??! Hur tänkte jag nu?