På uppdrag av...

 
Helgen har bjudit på många av mina favoriter. Dock ingen träning alls. Jag är en duktig flicka och lyssnar på kroppen som säger att den skall vila ifrån löpning lite till.
 
 
På uppdrag av tidningen "Min jakthund" (http://minjakthund.se), som ägs och drivs av min Johan,  så skulle det provas olika jaktkläder i helgen. Ett angenämt uppdrag.
 
 
Vi fotades i olika vinklar, jämförde material och hur tåliga de var.
 
 
Farfar var också en av modellerna och hade odlat en snygg musche, dagen till ära! ;)
 
 
Det handlade om hur tysta kläderna var, vind- och vattentäta och tåliga. De kläder jag testade höll verkligen måtten, förutom att det var väl prassliga i tyget. Inget man använder på pass direkt, men uppe på fjället på ripjakt passar det ypperligt! Resultatet av klädtestet presenteras i nr 3 i Min Jakthund! (Finns i handeln 30 maj)
 
 
 
Alla fick vara med på en dag ute i skogen!
 
 
 
Efter själva "skogstestet" så blev det grillade hamburgare. Farmor och kusinerna Emil och Stina väntade på oss med smarrig lunch. Emil och Stina mötte oss så stolta och glada över att de hade hjälpt farmor att fixa elden!
 
 
En helt fantastisk dag. Nu längtar man ju inte mindre till jaktsäsongen direkt...
 
Söndagen spenderades till att mötas och diskutera och fundera över den kommande HK Game Fair mässan som vi arrangerar sista helgen i juni. http://hkgamefair.se Förra året var ju premiäråret så mycket är liksom redan gjort (shit vad vi slet förra året??!) Det ska bli så kul att se hur mycket folk vi kan locka till mässan i år?
 
Kom vettja! :)
 
Dagen avslutades på ett mycket förnöjsamt sätt. Middag på tu man hand!!!
 
 
Johan och jag hade lyxen att få barnpassning till Stina av bästaste Hanna & Tommy. Som Stina har väntat på denna dag!!! Det finns liksom inga regler när Hanna är med. Man liksom skjuter ifrån höften och ungen älskart! ;)
 
 
Efter middagen blev det bio för oss! Romantic night out!!!
 
Jösses, vad härligt det är att tanka på dessa sätt. Massor av mina favoriter!