Judit nr 2 is back och introducerade "Muffins" i gänget!

Åh, VÄLKOMMEN TILLBAKA min Fräs, Bruno, Snigeln... ja, kärt barn har många namn!
 
 
Vi hade en träningsdejt med A-C på lunchen idag, fullständigt TEAM Judit & Judit och jag! Lovely!
 
Judit nr 2 körde så klart lite lugnare och anpassade sin träning efter rådande omständigheter. Än får hon plats i sina ordinarie träningskläder och har alltså med sig en extra deltagare i gänget. En som vi tillfälligtvis kallar för "Muffins"! :)
 
Välkommen "Muffins" in da gäng!
 
 
"Aah?! Vaddårå??! Jag måste väl vila lite å??!"
 
Jävla bråk-Judit. Gör aldrig riktigt rätt och hittar alltid någon egen stil eller genväg. Men det funkar ju tydligen för henne eftersom hon numer köper jeans i stlk 25!!!
 
 
A-C, Mrs "Kalle bråttom" piskade gluteus maximus tillsammans med Judit nr 2 medan jag och Hanna trimmade biceps och triceps.
 
 
Måste säga att det var ett ovanligt skötsamt pass. Det var inte så många ordfadäser eller svårdomar. Inte verbalt i varje fall. Men kolla in Judit nr 2:s min på bilden ovan... Undrar just om A-C körde för många rep med henne?
 
En blick säger mer än tusen ord... :)
 
Trevlig fredag på Er!