Stolt storasyster!

Jag måste få skryta lite över min lillasyrra, Martina!

Hon är så jäkla duktig och har nått ett fantastiskt resultat (so far...)!

På ca 1 månad har hon minskat 10 cm, TIO CENTIMETER !!!! runt midjan och 5 cm på rumpan!

Hatten av för dig, sis!

Jag har coachat henne via mail eftersom vi bor ca 30 mil ifrån varandra. Hon är duktig och plikttrogen och skickar sina veckorapporter varje vecka. Hon redovisar varje dags matintag och träning i sina mail, vilket gör att hon själv också får en väldigt tydlig överblick av sin träning och kosthållning.



Under flytten till syrrans nya lägenhet tidigare i vår så hittade vi några gamla träningslinnen lååååångt inne i garderoben. Synd att storasyrran råkade vara på plats just då... :-)

Jag ska tillägga att hon jobbar som sjuksköterska och ofta nattetid, det gör det hela till en större utmaning än för de allra flesta normalt dödliga. Framför allt när det gäller matintaget!



Jag har dessvärre inte lyckats övertyga min lillebror om ett hälsosamt leverne som innefattar träning och bra kost. Den dagen kanske kommer?

..... nä.



Fortsätt kämpa syrran och grattis till dina fina resultat!!!

Kom ihåg veckans utmaning: I.N.T.E.R.V.A.L.L.E.R!

Puss & Lycka till!