Härliga helg!

I helgen var det den STORA Konfirmationshelgen för Ebba! Så därför hade vi mormor, farmor & farfar på besök. Trevligt, trevligt. Det bästa av allt är att vi får låna mormor några dagar till i veckan som kommer! MYS!

Inför Ebbas konfirmation så hade hon bokat upp husets frisör - moi! Jösses!!!



Men jag fick MVG av flickebarnet her self...



... tur för mig, annars hade man lika gärna kunnat blivit skjuten i gryningen! ;-)



För en annan är det inte lika märkvärdigt, eller snarare det är inte så mycket att göra åt. Man får nöja sig med det som är. Ett hårspänne i sidan ba och så iväg! KLART! Ingen kan klandra mig för att ägna timmar i badrummet framför spegeln i varje fall! :-)



Världens finaste Ebba! Jag är så stolt över den du har blivit, jag är så stolt över den du är. Så fin och äkta! Ett hjärta större än de flesta och så otroligt trevlig och artig.
Att få vara en del av ditt liv är stort och DU är en gåva! Tack för att jag får vara med på din resa genom livet!



Morsdag började på ett av de bättre sätten, en morgonpromenad med Yosh i skogen. Alla dofter, alla fåglar som sjunger och den spirande grönskan. Det är då bra vackert i Sverige!



Dagen har spenderats i solen, bland det bästa jag vet. Att äntligen få slippa frysa är ju hur ljuvligt som helst. Och vilket väder vi har??! Fantastiskt!



Jag har fått vackra blommor och paket av älsklingen min...



... handplockade blommor med massor av kärlek av de mindre barnen. Ett otroligt vackert armband av Ester som hon har egenhändigt gjort.

Tack mina älskade ungar! Jag är en mycket stolt och mallig mor på morsdag och alla andra dagar på året!

Jag älskar er härifrån till evigheten!