Tre härliga träningspass

Idag fick jag en härlig avslutning på en sämre början av dagen. Den började ju med en sömnlös natt med en kruppsjuk liten Stina...

kl 17:00 var det dags för lite träning med härliga Pauline (sparringpartnern och tillika modern till Pauline, var på andra uppdrag).



Efter 30 minuters intervall pass, kände hon sig rätt nöjd. Ännu mer nöjd blev hon när hon ökade liiiite till och höll ut de sista två minutrarna trots att det brände på rätt bra i benen. Bra jobbat där!



Sen var det dags att köra ett styrkepass i intervallstil from hell...



AnnaKarin kom förbi och ville testa "mördar-övningarna". Hon fick så hon teg!



Kl 18:45 var det dags för lite mellanmål innan kvällens Bodystep pass. Superkul med härliga deltagare och jag presenterade bitar ur den nya releasen. VRÅLSKOJ!



Sen var det dags för pass nr 3 för kvällen. Pusha Judit & Judit genom styrkebiten.

Fräsen kämpade på rätt bra med benböj med axellyft. Hennes karaktäristiska "Paris Hilton"-tjut infann sig. Ni vet det där "jolliga" "wiiiiiiiiiiiii", när hon inte orkar mer.



På med några armhävningar med hanteldrag. Sånt sitter fint på torsdagskvällen!



Sen plussade vi på med magövningar, rejäla såna. Jag var tvugnen att avvika innan Judit & Judit var riktigt klara, de hade "plankan" x 3 kvar.

Jag var tvungen att säga till Jon (Fräsens... ähum... pojkvän!), att han fick så lov att se till så det gjorde de sista.

Jag får ta en rapport imorgon.

Nu måste jag VERKLIGEN häva in mig i duschen!

God Afton!

#1 - - Pauline:

Vilket energiknippe du är, helt fantastisk! Sån härlig inspirationskälla :)

#2 - - Katharina:

Tack, Pauline! Sånt vämer. Men jag älskar verkligen det jag gör! Vi ses på lördag! Då du... :-)