Princess of Bergvägen...

Har ni träffat The Princess of Bergvägen någon gång?
 
 
 
 
 
Hon trippar ner på stranden i paljettklänning och rosa ballerinaskor... ibland också med en toppluva (antagligen för att skydda öronen ifrån vinden?). Hon har dessutom med sig en slags trollstav formad som en rosa stjärna som ger ifrån sig ett Barbieliknande ljud när man svingar det...
 
Paljettkänningen består numer av melon-fläckar, coca cola-fläckar, lite ketchup och festis. Men svårt att tvätta plagget just nu för...
 
 
 
The Princess of Bergvägen sover nu... i paljettklänningen!
 
Ibland kan det vara svårt att tillgodose Prinsessans alla önskningar och göra hennes tillvaro tillräckligt bekväm. Det låter så i varje fall. Jag ska verkligen göra mitt bästa att bättra mig! För rackarns vad hon kan höja rösten, den Prinsessan! Låter bestämd och arg så löven faller av träden redan i juli??!
 
Annat är det med denna krabat:
 
 
Han är alltid nöjd! ( Om han får mat när han tycker, massor av kel och kärlek, uppmärksamhet och smarriga tuggben...) Han är alltid glad... kanske t o m FÖR glad? :-)
 
 
Dessa två tillsammans kan kela, busa och mysa i timmar... om de bara fick. Båda två har lite för mycket bus i tarmen och gillar V E R K L I G E N inte ett NEJ! Kanske just därför som dom är bästa polare?
 
 
Hon är för stunden rätt nöjd ändå. Kompis som sover över, pizza i magen och bra hyrfilmer att softa till.
 
Två av de andra i familjen är på annan ort och leker "Nils-Petter Sundgren"...
 
 
"The Dark Knight rises"      Waaaaaahhhhhh!!!!
 
Själv planerar jag min träning framöver. 3 löppass/veckan a 15 min första träningsveckan. Sen får jag succesivt öka på med 5 min så länge jag är smärtfri. Spänstträning i form av höga hopp och burpies och styrketräning, ska göra att jag hittar tillbaka till mina löparmuskler... Ja, det ska nog göra susen för att jag är fit for fight i augusti när vi kör igång Bodystepen igen!
 
Om jag längtar??!
 
Jora... kan man väl säga! :-)
 
 
 
 
#1 - - ebba:

the dark KNIGHT rises.........

Svar: Hur kunde jag??! Nu är det redigerat. OMG!!! ;-)
Katharina