Intervaller av ett annat slag...

är de 5 minuters intervaller av ro som infinner sig när Stina slumrar till, för att efter ca 2-3 minuter vakna till av ett otröstligt gny.



Hua... jag vet inte hur många gånger jag önskat under dagen att hon hade en display på ryggen. Dessutom har jag varit VÄLIGT kissnödig! Det har varit svårt för mig att lämna flickebarnet ens för ett toabesök!



Ingenting duger. Inte ens Stina själv vet vad hon egentligen vill. Yrar och låter som en gammal lungsjuk 80-åring!

Jag fick en paus i bacillhärden. En pass Bodystep - MUMS!

Imorgon hoppas jag komma loss för lite styrketräning på Pace. Så klart beroendes på hur flickebarnet mår...

Men det gör ont i ett modershjärta när de små är sjuk, så är det bara!
Och varje normalt funtad mamma känner precis likadant, man gör VAD som helst för sina barn, bara de mår bra! Jag hugger av mig både armar och ben, går över berg och dalar för mina barn!

Det kommer bli en lååååång natt, är jag rädd...
#1 - - Lillasyster M:

Men åh stackars Stina! Hoppas hon blir piggare omedelbums! Finns absolut inget värre än sjuka och ledsna små barn. Vilken snygg header du skaffat dig då! Puss och kram