Halvåtta - hemma hos oss!

I afton så lekte Johan och jag, "halvåtta hos mej".

Vi delade upp det hela och min lott föll på varmrätten. HEJA! (Gud hjälpe mig!!!)

Johan fick förrätten och serverade något riktigt smaskigt;



Laxtartar med marinerade tomater, saltbröd och kaviar. Dealen var att vi inte skulle laga något vi tidigar provat.

Detta var nytt för Johan och smakade helt fantastiskt!

Till förrätten serverades ett gott Chablis vin.



Vilken överaskning. Jädrar i min lilla låda, vad gott det var!!!



Sen  var det min tur. Fasiken! Jag imponerade t o m på mig själv!



Att göra detta en simpel och vanlig tisdagskväll är helt perfekt! Varför inte liksom?



Jag gav Johans förrätt en TIA! Välförtjänt sådan!!!

Håll i er nu! Jag fick...



.... TADAAAM! Gaaah! Skitbra ju??! Tack, älskling!

Eftersom Johan inte är så väldigt mycket för efterrätter och sötsaker (nu ljuger jag allt vad jag kan, men det låter ju bättre eftersom vi inte hade planerat någon flaschig efterrätt...) så körde vi den enkla genvägen:



En Mmm...Marabou chokladkaka går alltid hem hos Johan. Jag gjorde en tvärnit vid Statoil och köpte med mig en sån - "Just in case...!"

Där av mina 10,5 poäng!

Im the winner!!!

Imorgon är det dags för Judit & Judit träning igen. Som vanligt garanterar jag en kul läsning med dråpliga och vassa ord ifrån den tränings duon.

På återhörande!