Egen tid - i lagoma doser.

Jag har verkligen sett fram emot den här helgen - EGEN TID!!!

Ja, ni läste rätt! Helt sjukt overkligt, nästan. Men man är väl aldrig nöjd? När så helgen äntligen är här, vad gör jag? Tycker att det är tomt, ensamt, tyst, trist...

Jag skulle absolut inte vilja byta med någon annan, fy vilket fattigt liv det skulle vara utan mina barn! Visst kan det vara bra ibland att få tid till återhämtning och egen tid. Men... jag skulle aldrig välja ett liv utan barn, fart och aktiviteter.

Men jag har verkligen hållit igång det bästa jag bara kan. Den mesta av tiden har spenderats i träningens tecken (så klart).

Men jag har också haft mys med vänner!



Som pulkacace i Knekarbacken...



... med en uppvärmande bastu till efterrätt...



... för att fortsätta med lite typisk tjejsnack kvällen lång!



För att sedan återgå till ordningen med lite träning.

Nu tittar jag på klockan för jag vet att de är på väg hem och då bjuds det på MYSKVÄLL MED MAMMAN!!!