Bergvägens Caroline!

Pjuhe!
 
Idag hämtade jag upp Caroline för ännu ett träningspass. Lite tuffare... lite mer. Jäklar vad den tjejen har vilja, alltså!
 
Idag var det fettförbränning som stod på schemat.
 
Gaaah!
 
För det första så körde Caroline så det sprutade om det på löpbandet, hon sprängde sitt rekord och sprang 5 km intervaller. FEM KILOMETER! Målet är milen så småningom, det kommer hon att fixa galant!
 
 
Hon räknade inte bara kilometrar... hon räknade även bananer!
 
"Oh, shit... nu har jag sprungit bort 1 banan! Snart är det två bananer som är borta!"
 
"Ja, innan du är klar med dagens träningspass, har du gjort av med en hel klase, ska jag säga dig!"
 
HA HA HA! Kaloriräknaren på löpbandet sporrade henne att köra lite till.
 
Efter konditionsträningen var det dags för fettförbränning ala "stenhårt tempo".
 
Vi började med benböj med hantel, vilket Caroline efter första rep. tyckte kändes som en fis i rymden...
 
 
Men dessa plussades på med "bakvänd fällkniv". Allt i ett högt tempo...
 
 
Då var ljuden i från Caroline många, inte fullt så kaxiga som tidigare men däremot innehöll de olika nyanser av vokaler...
 
You asked for it... ;)
 
 
Sen hoppade vi rask över på upphopp med hantel och armhävning med hanteldrag.
 
Dessa övningar smakade fint!
 
Imorgon är det vilodag (tror jag), sen kör vi på söndag igen!
 
Nu är hon farlig, Bergvägens Caroline!
#1 - - Caroline:

Haha ja det tar sig;-) tack för all hjälp och pepp:-D:-D:-D

#2 - - Katharina:

Du är så jäkla duktig! Vet en här hemma så är MÄKTA imponerad (och lite avis tror jag...)Nu vilar du imorgon så kör vi på söndag igen! :-D