Yosh - ett nytt kapitel!

Det är så härligt att se hur mycket som har hänt på 1 vecka med Yosh!

Han lyssnar till sitt namn, han kan sitt och vet vad nej innebär. Sen är det ju klart att allt inte sitter till 100% ännu, men vad kan man begära? Han är ju bara 9 veckor och 1 dag!

Idag har vi tränat lite på att bara gå bredvid. Jag är imponerad! Han gick som en stolt och vacker Vorsteh precis bredvid mig hela vägen. Vi gick ner till OK Q8, mötte en massa bilar, motorcyklar och människor som utbrast;

"Men ååååhhh!" Ni vet...

Men Yosh skötte sig galant!



Men när vi går hemma på gatan då tar vi inte lika långa promenader utan mest såna där "kissa-efter-maten-promenader" då får Stina vara lite stor och mallig en liten stund.



Jag är så glad för Yosh! Han tillför så mycket för oss alla!



Tänk att Stina hade sån otrolig hundskräck innan vi fick låna hem Arya för att testa familjen inför ett eventuellt hundköp. Nu är hon så otroligt fin med Yosh.

Han kommer att passa fint i vår familj. Spännande också och se hur allt kommer att utvecklas inom jakten. Tänk vad mycket vi har att se fram emot!

(Jag ska bara läka mina ben också så är allt PERFEKT!)