För 9 år sedan...


... föddes bästaste Ester!

För lite mer än 9 år sedan såg jag ut så här;




Här jag har ca 1 månad kvar innan det var dags... 27 kg tyngre. GOSH??!

Liggläge med "Hotande förtidsbörd" satte sina spår i form av massa vätska och lite annat. :-)



Inte ens då kunde hon göra en normal entré. 4700 gr och 54 cm STOR fick en del komplikationer under förlossningen.

Hon fastnade och fick en Plexus Brachialis skada och ena över armen gick av. (Den som syns på bilen)



En tuff start i livet. Men hon var envis då och gav inte upp. Hon är minst lika envis nu...

... på gott och ont. :-) Men hon är världens bästaste Ester!



9-års dagen firades med massor av braiga presenter.  9 år sluta 2:an och börja 3:an. Byta skola och börja med "STORBARNA". Dessutom få en EGEN Samsung Galaxy Mini!!!

Hur mycket NIO år är man inte då??!

Jag älskar dig Ester, härifrån till evigheten!
#1 - - Maria :

Hamnade här pga jag Googlade plexusskada. Då jag födde en dotter 130703 och hon fastnade även hon och fick skadan. Hon kan inte röra armen eller handen eller fingrarna alls och har precis opererats för förhoppningar om att den ska bli bättre. Du skulle inte vilja berätta hur det gått för din dotter?

Svar: Hej Maria och grattis till er dotter! Absolut ska jag maila dig och berätta hur det har gått för vår Ester!
Katharina