Ett substitut för träningen?

Jag undrar just hur många dagar till jag fixar att hålla min rätt låga profil när det gäller träningsabstinens? Jag menar MIN träning.
 
Träna får jag ju, men inte i den form JAG vill... //#"%&"%¤"=&#)"!/&!!! = Svordom!

Idag tog vi i varje fall och packade in familjen i bilen (nästan hela familjen) för en utflykt i skogen. Det är ännu härligare nu när vi har Yosh.





Hälsinglands skogar bjöd oss på ett vackert väder dagen till ära! Man tackar!



Jag tog Stina på axlarna en sväng, kanske också med en liten baktanke på att få lite extra mostånd och lite träning på köpet? :-) Vad gör man inte?

De här bilderna är lite kul faktiskt. När Stina satt här på mina axlar känner jag hur hennes småfingrar letar sig igenom mitt ansiktet, in i mina håligheter likt mina öron, näsan etc...



... hon hittar ett bra grepp och drar allt vad hon är värd.

Shit, asså! Här kunde man fått en läppspalt helt appropå i skogen liksom??!



Väl hemma ifrån skogsturen tände vi helt traditionsbundet grillen!



Två av skogsturstruppens medlemmar slocknade ovaggade när vi kom hem. De två yngsta förstås; Yosh & Stina. Stina tassade in med nappen och snuttefilten och förkunnade att hon "bara skulle mysa lite i soffan..."



Mitt i grillmyset kom Ester skuttandes med budskapet; "Shit??! Jag har tappat värsta köttätartanden!!"

Nu måste denna Tillförordnad Tandfé fixa växelpengar OMEDELBUMS!!!

Trevlig Valborg på Er!