Den bästa födelsedagen EVER!!!

Men jösses, vilken födelsedag??! Igår vid lunch kom Mannen förbi på jobbet och ville luncha med mig. Trevlig, trevligt. Efter lunchen så kör han FÖRBI kontoret och fortsätter vägen fram.

MEN VART SKA DU??!

"Nu du gumman! Klart att du inte ska jobba mer idag nu när du har födelsedag och allt!"

Bilen åkte söderut, vad jag inte visste var att allt detta var planerat, bokat klart redan i mars!

På vägen söderut stannade vi till i Uppsala och flanerade lite. Besökte Domkyrkan och Saluhallen, men färden skulle fortsätta - TILL ARLANDA!!!

Det var bokat ett rum för oss på Rest´n Fly för att vi imorse skulle kunna ta flighten 06:45 till...



... detta! Helt otroligt härligt! Vet inte alls vart vi befinner oss mer än i Spanien. Frågade Mannen, men han visste inte heller. Jag får återkomma om det lite senare. Hur som har dagen varit helt underbar! Vi blev välkomna på hotellet med ett varsitt glas champagne! Vi ska få vara tillsammans EN HEL VECKA - bara han och jag!!!



Ni ska veta att jag njuter i fulla drag!
Vi har badat i ett fantastiskt härligt och varmt hav, och i en inte alls lika varm pool. Hotellet som vi bor på är bara för vuxna utan barn. Ja, det kan låta en smula egoistiskt, men det är faktiskt skönt på flera sätt, dels för att man inte bli påmind av barnen konstant och längtar hem, vilket gör att det blir svårt att njuta och slappna av, dels för att VERKLIGEN bara få ta det lugnt, rå om varandra och göra precis det som faller oss in!

I EN HEL VECKA!!! KAN NI FATTA??!

Och det bästa av allt är att han verkligen har tänkt på ALLT!!! Mina träningskläder är med, mina favoritgrejor är med. Han tog t o m med Laptopen så jag kunde få blogga lite!

Nu ska vi strax ta en liten promenad i den ljumma kvällen.

På återhörande!
#1 - - Anonym:

Å hur underbart låter inte det där!! Helt tokigt härligt! Ha en underbar vecka. Njut :)

#2 - - Anna:

Vilken lyx!!!! Bara att njuta och uppskatta mannen som fixat ;)