En hemlig dröm of mine

Sitter och titta på mitt absoluta favoritprogam - Robinson!



Det skulle vara en sån otroligt häftig utmaning att få vara med där! Jag tror verkligen att jag skulle kunna vara en bra deltagare.

Jag har tävlingsdjävulen inbyggd i mig.

Är social och har lätt att umgås med olika sorters människor.

Klarar mig på väldigt små mängder mat.

Är relativt vältränad.



Ge mig chansen, vettja´!

Men min svaga sida vore nog hemlängtan efter barnen... det skulle vara tufft, otroligt tufft.

Men det vore en jäkligt häftig upplevelse och utmaning!

Robinson 2012?

#1 - - Nina:

Jag skulle också vilja delta, men jag är raka motsatsen till vältränad och en hungrig jävel haha! Men liksom dig är jag social och älskar människor och funderar gärna över hur andra tänker. Jag skulle längta efter min dotter, det skulle vara den svåraste utmaningen. Envis som synden, är väl en bra egenskap i Robinssons tävlingar, så vem vet.. Kanske skulle vi platsa där båda två. Jag skulle ta tillvara på tillfället och bara vara medvetet närvarande, vad kan vara mer harmoniskt och väcka medvetenheten om livet och en själv? Deltagare i Robinsson? Ja Gärna! Sök catta, det tycker jag :)