Jordens största chock!

Jag är i Stockholm i jobb ett par dagar, sedan länge planerat.

Jag vaknar i vanlig ordning i morse kl 04:30, ligger och fiffilurar lite på vilka dokument jag ska ha med mig, vad jag ska ta i tu med och hur jag planerar dagarna bäst.

På något konstigt sätt så somnar jag om. Ja... jag vet, helt sjukt, JAG SOMNAR OM??!

Vaknar och tittar på klockan: 05:35!

WHAT??!!

Tåget går 05:45!!!

Jag svär det värsta jag kan, från noll till 100 är jag i bilen 05:39, då har jag dessutom hunnit klä på mig, packat och borstat tänderna! Den snygga, nyinköpta dräkten ligger nerknycklad i väskan... fan... byxorna med pressveck... satan!!!

Nåväl, jag mer eller mindre sladdar in bilen på parkeringen och slänger mig in på tåget. Jag hann!

När jag kommer fram på kontoret i Sthlm så har jag tröjan bakåfram. Skitsamma, jag hann ju, okej??!

Jag har aldrig, ALDRIG i hela mitt liv försovit mig! Jag lovar, jag kommer ALDRIG att göra det igen!



Nu sitter jag på mitt hotellrum och bara tar det lugnt. Åkte ju ifrån träningskläderna också... typiskt!!! Men ett jättetrevligt hotell i Vasastan.



Intog precis också lite wookade nudlar med grönsaker på grannrestaurangen. Nu blir det lite mer jobb innan jag kryper ner i sängen. Undrar just vilken sida jag ska välja...  kanske trotsar lite och sover tvärs över?

God afton!