Träning i Åre

Ja, mina kära vänner... helt sant... men jo, jag hoppade över träningen imorse! Helt mör efter gårdagens första dag på mässan i Fäviken, så hoppades jag på massor av sömn. ICKE!!!

Ändå var jag upp fredagmorgon och testade gymmet här på Holiday club hotel i Åre. Litet, men har allt man behöver egenligen. Jag körde 8 km på löpbandet till TV4-nyheterna kl 07:00, sedan lite styrka på det. Hann inte så mycket som jag hade tänkt, men fick det viktigaste bitarna med. Sen var det ju dags att jobba!

Men imorse hoppade jag faktiskt över träningen, som ni läste några rader upp. Detta pga en sambo som kan dra stockar som ingen annan när han är väldigt trött. Ni som är trogna bloggläsare, vet att detta har varit ett litet bekymmer i vårt samliv. Nu i en period har det varit rätt okej... men så in natt... FAN!!!

Jag pluggade i MP3:n för i förhoppning kunna döva ljudet. Men jag fick höja volymen så in i bänken att det ekade i min hjärna. Och hur kul är det när man hör; "Dindong... kl är 03 och här är nyheterna..." för att efter en stund höra; "Dingdong... kl är 04 och här är nyheterna...."

Där av anledningen till att jag hoppade över träningen.

Få se hur natten blir. Ett litet försprång har jag och hoppas att jag somnar fort som fan och får sova tills imorgon bitti utan tunga stockdragningar!

Sov gott, mina vänner!